Vi tror på våra produkter och är stolta över att stå bakom dem. Om du köper TracGrabber och av någon anledning inte är nöjd inom 30 dagar, meddela oss för en full återbetalning av hela ditt köp. Inga skyldigheter. Inga förbehåll.
Om du vill göra en retur efter kundnöjdhetsgarantin måste dina varor vara oanvända och i samma skick som när du fick dem. De måste också vara i originalförpackningen.
För att kunna genomföra din retur behöver vi ett kvitto, ordernummer eller annat inköpsbevis.
Kontakta oss alltid innan du skickar en vara för retur. Returer som har skickats till oss utan att först informera vår kundtjänst kommer att nekas.
Det finns vissa situationer där endast en del återbetalas:
Alla produkter som inte är i sitt ursprungliga skick, är skadade eller saknar delar av skäl som inte beror på vårt fel.
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett e-postmeddelande till dig om att vi har fått din returnerade vara. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning.
Om din retur är godkänd kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att betalas ut via det betalsätt du använde vid köpet. Vi har inte möjlighet att göra kontanta utbetalningar till bankonto.
Om du inte har fått någon återbetalning ännu kontrollerar du först ditt bankkonto igen. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag eller betaltjänstleverantör, det kan ta lite tid innan din återbetalning syns på kontoutdraget.
I nästa steg kontaktar du din bank. Det finns ofta en viss handläggningstid innan en återbetalning bokförs. Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på [email protected].
För att returnera din produkt, kontakta oss så hjälper vi dig med en returfraktsedel.
Du ansvarar själv för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning dras kostnaden för returfrakten från din återbetalning.